zondag 25 januari 2015

Winactie:metallic Pallete of gewoon Pallete


Hoi lieve beauties 
Omdat het nog eventjes kan duren voor de review van het nieuw Belgisch merk HYPE eraan komt wegens dat ik het wat drukjes heb,heb ik een leuke winactie voor jullie. De winactie is ter waarde van 20 euro maar dat ik heb ik over voor mijn beauties.
De winactie bestaat uit deze twee mooie paletten, je kan er 1 van de 2 winnen. Ik zal eerst de paletten voorstellen want je zou nog verbaasd kunnen zijn. 
Eerst heb je deze metallic Palette: het bevat wel metallic kleurtjes maar eigenlijk is het echt een glitter/pigment Palette. 
Deze Palette is even groot als een Urban Decay palette.
Volgens is dat ook beetje de bedoeling om die soort merken na te doen zoals je kan lezen op het Palette is het van de Claire's. 
Veel meisjes weet dit niet maar de Claire's heeft hele goeie Paletten, oké misschien niet de mooiste verpakkingen maar kwaliteit is gewoon weg top!
Zoals je hierboven kan zien is het Palette helemaal toe,heb het ook nog maar net gekocht.
Dan gaan we over naar het tweede Palette.
Deze Palette heb ik zelf ook en ik heb dan deze ook met opzet genomen om te laten zien wat voor goeie paletten de Claire's heeft.


De onderste is de mijne; je ziet duidelijk hoevaak ik hem heb gebruikt. Op de tweede foto zie je swatchtjes en niet te geloven wat voor pigmentatie!
Voor de rest is deze Palette ook nieuw samen gekocht met de metallic Palette.
Wat moet je nu doen om te winnen. 1) eerst en vooral volger zijn op mijn blog.
2) in de reactie achterlaten welk Palette je wilt winnen.
3)Moet niet maar mag je helpt mij er heel veel mee. Dit delen op Google+,Facebook,twitter en etc gewoon eender welk sociaal media. Dan ontvang je nog een leuke verrassing erbij.
 Veel succes beauties


1 opmerking:

Beauties
ik moedig jullie al te graag aan om jullie mening/reactie achter te laten.