vrijdag 20 februari 2015

Tom & Eva

 
Heey lieve beauties 
Het is al tijdje weer geleden dat ik iets heb gepost. Daarvoor mijn oprechte excuses, ik heb het wat druk met eindjaars opdrachten van school en zoals ze zeggen school komt voor, maar ik heb vandaag iets leuks voor mijn lieve lezers. Ik heb een nieuwe tas gekocht en ik moet zeggen dat ik er helemaal weg van ben. 

Deze ik heb sindskort van Brussel. De tas  is lekker handig, ruim en vooral heel chic. 
Doordat het wit is past het bijna met alles en kan je hem in de winter als in de zomer dragen. 
Het is wit met zwarte rand en het heeft goude details.  De tas heeft wel iets weg van een MK tas, volgens mij hebben ze zich daar ook op gebaseerd, wat wel fijn is en wat ik nog fijner vind is dat ik hem maar voor 15 euro heb kunnen kopen want hij is momenteel in de uitverkoop dus meisjes zoeken jullie nog een leuke tas raad ik jullie deze ten sterkste aan.

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie tas, hij ziet er veel duurder uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd Esra, die indruk had ik ook en dat maakt het natuurlijk veel leukerder toch ;)

      Verwijderen

Beauties
ik moedig jullie al te graag aan om jullie mening/reactie achter te laten.